חשבונית ירוקה- סקירה

סינית אוהבת את חשבונית ירוקה
חשבונית ירוקה

עד לפני שנתיים, עבדתי עם פנקסי קבלות.
כתבתי כל קבלה, שלושה העתקים… קצת מסורבל, אבל ככה ידעתי, זה מה שהכרתי.
היו ארבעה דברים שלא מצאו חן בעיניי:
1. לא אהבתי את המחיר הגבוה שבתי הדפוס ביקשו עבור הדפסת פנקסי הקבלות (והיו את אלו שבאמת לקחו את המחיר למעוזות גבוהים ביותר).

2. לא אהבתי את שירות הלקוחות הצולע בבתי הדפוס איתם עבדתי.

3. לא אהבתי את הביקורים התכופים לסניף הדואר הקרוב לבית מגוריי.

4. לא אהבתי את השימוש המרובה בנייר.

בכל זאת, המאה ה- 21, כל כך הרבה דברים ממוחשבים כיום. למה להמשיך להתנהל עם ניירת כשאפשר לסדר את הכל במחשב, בצורה הכי יעילה, הכי פשוטה- וגם יחסית זולה?

בשנת 2015 הסתיימו פנקסי הקבלות שלי והגיעה השעה להדפיס חדשות.
הצעות המחיר שקיבלתי היו גבוהות בצורה באמת מוגזמת. הצעות שהיו נמוכות יותר הציעו דפים באיכות נמוכה, מה שמיד השפיע על הדפסת הלוגו. והבנתי, שאפשר גם אחרת: אפשר לחסוך את כמות הנייר שיוצאת ממשרדי בשבוע, אפשר להוריד את הביקורים וההוצאות בסניף הדואר ל- 0, אפשר לעבוד בצורה פחות מסורבלת והרבה יותר מסודרת, ובכל הקשור להתנהלות של הכנסות והוצאות- סדר הוא דבר חשוב מאוד.

חשבונית ירוקה

גיליתי את חשבונית ירוקה, דרך המלצות בקבוצת קהילת המטפלים: בית למקצועות הרפואה והטיפול של ״לטפל בעסק״. חשבונית ירוקה היא מערכת לניהול חשבונות דרך האינטרנט, הכל נמצא במרחק לחיצה בכל עת- במחשב וגם במובייל.
הכניסה הראשונה לאתר של חשבונית ירוקה כבר מצאה חן בעיניי: עיצוב נקי, שפה ידידותית, בלי להסתבך- הכל נראה פשוט. רגע, אולי בפועל זה לא פשוט? אולי זה הרבה יותר מורכב ממה שנדמה…?בדיוק בשביל זה יש 30 יום התנסות ללא התחייבות.

מפרגנת כי מגיע
תשמעו, הסקירה הזו אינה ממומנת. לא שילמו לי כדי שאשבח את התוכנה, איני חלק מתוכנית שותפים שדרכה אני מקבלת אחוזים על כל מי שנרשם דרכי.
הסקירה הזו מפרגנת ++ כי פשוט מגיע להם. באמת:
המחיר מעולה ונוח עם אפשרות צמיחה עם העסק. ממשק העבודה הוא ידידותי, ולאחר שדרוג מעמיק שנעשה- חשבונית ירוקה מאפשרת עבודה יעילה ומהירה עם המערכת כולה. יש מידע נרחב במסך הלובי, המסך הראשון שנכנסים אליו לאחר רכישת המנוי, והמידע כולו רלבנטי ישירות לעסקים עצמאים (כמו שערי מטבעות זרים, כתבות רלבנטיות לקהל היעד, מצב החשבון שלנו ועוד). בתחילת חודש חדש מגיע דו״ח מעודכן על ההכנסות של החודש שחלף- הדו״ח אגב מגיע ישירות למייל.  ובכלל, בכמה קליקים זריזים ניתן להפיק דו״חות יעילים ביותר- כולם מתיישבים על שולחן העבודה של המחשב בקבצי PDF. החשבוניות או הקבלות שאני מוציאה מגיעות הישר למיילים של הלקוחות שלי, לא עוד ניירת שעלולה ללכת לאיבוד אם לרגע לא שמתי אותה במקום המיועד או אם לא שלחתי מיד במעטפה מבוילת.
וכמובן- החסכון בניירת של דו״חות תקופתיים, של קבלות וחשבוניות, של מעטפות, של זמן בדואר. והכל זמין כל הזמן במחשב ובמובייל, כבר אמרנו, נכון?
אסיים את סקירת המעלות בהערה על שירות הלקוחות המצוין של התוכנה. פעמיים הייתי זקוקה לעזרה. קיבלתי אותה בפחות משעה, במייל, בסופר אדיבות ובאקסטרא חינניות.

לסיכום
30 ימים הם זמן מספק כדי להבין שמעבר לכל מה שנאמר עד כה, ומעבר לחווית משתמש נהדרת, ומעבר לשם הפשוט, הקליט והגאוני- מדובר על תוכנה מעולה, שעונה על כל מה שעסק עצמאי כמו קליניקה צריך. בנוסף, ככל שהעסק יגדל, חשבונית ירוקה תהיה שם בשביל העסק, להמשיך וללוות עם פיצ׳רים נוספים שיתאימו לעסק המתפתח שלכם.

המחברת:
יעל ארנסט
מנהלת אתר סינית
yael@sinit.co.il

 

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts