דיקור בהיריון מתוך ידע וביטחון

כתבה פרסומית
דיקור בהריון

"סליחה שאני שואלת, זה בטוח לדקור בהיריון?"
גם אתם שמעתם את השאלה הזו בקליניקה? מה עניתם? האם השאלה הזו גרמה לכם לפיק ברכיים? האם חשבתם לעצמכם – אולי רק מוקסה על KID9?
כיום העולם המודרני הולך ומתרחק מהסתכלות פשוטה וטבעית על אישה בהיריון. התעסקות רפואית ללא יחס אישי תומך באישה יצר מציאות של חשש וחרדה סביב נושא ההיריון. חשש זה אף חלחל לשורות המטפלים ברפואה הסינית ורבים מאתנו מעדיפים לא לטפל בנשים בהיריון כלל. חוסר ביטחון לטפל באישה הרה מועצם על ידי כך, שהנושא כמעט ואינו נלמד בבתי ספר לרפואה סינית והידע המעשי אשר נמצא בספרות מודרנית לרוב מתמקד בתבניות טיפול סימפטומטיות.

מניסיון שלנו הטיפול והליווי של אישה בהיריון הוא חשוב ומוכיח את עצמו כיעיל ביותר. אחרי מאות נשים שליווינו בקליניקה אנו יכולות להגיד בוודאות, כי אותן נשים אשר קיבלו טיפולים בדיקור במהלך ההיריון זוכות ללידה טובה יותר, התאוששות מהירה יותר וכניסה שלווה ויציבה יותר לעולם ההורות. מעבר לתמיכה חשובה זו, רפואה סינית נותנת מענה לכל אותן תופעות בהיריון אשר אין להן פתרון רפואי יעיל כמו: בחילות, טחורים, כאבים אורתופדיים, סמפיוליזיס, העדר שינה וכמובן  ח ר ד ה!

אף נציין הערה עסקית מאירת עניים – לטפל באישה הרה זה לטפל בכל המשפחה, בחברות, באימהות מהגינה, לקבל חשיפה בקבוצות נשים ברשת ולזכות בשיווק מפה לאוזן הכי יעיל שיש.

אז מה עונים לאותה אישה שכבר הגיעה עד אליכם ועדיין חוששת מדיקור?

דיקור בהיריון הוא בטוח ויעיל כאשר המטפל יודע ומבין מה צריך לעשות.

אנו שמחות להזמין אתכם לקורס התמחות בטיפול וליווי נשים בהיריון. קורס אשר נוצר מתוך אהבה ותשוקה לנושא, ניסיון של 15 שנות מפגש עם נשים שונות ומגוונות, מתוך שנים רבות של למידה והעמקה בתחום ומתוך שותפות וחברות בינינו.

החזון שלנו הוא להסיר את החשש מנושא ההיריון בקרב המטפלים ברפואה סינית. לעודד גישה טיפולית מתוך הבנה כי אין "מותר" או "אסור", אלא הסתכלות אינדיבידואלית על כל מקרה ולכל אישה.

בקורס תקבלו כלים מעשיים רבים, העמקה פילוסופית המבוססת על כתבים קלאסיים, הצגת מקרים מהקליניקה ובעיקר הבנה וביטחון בטיפול באשה הרה לאורך תשעה חודשים.

לקבלת פרטים לחצו כאן.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts