רפואה סינית קהילתית בקונגרס ה- ICCM

חברים יקרים,

אני מתרגש לבשר כי גם הרפואה הסינית הקהילתית תיקח חלק בקונגרס הבין-לאומי שיתקיים בסוף פברואר הקרוב. ב- 2 במרץ 2011, נקיים מתחם תצוגה בו "נציג את מרכולתנו" – חומרי הסברה, ספרים למכירה, קליפים, וכיסאות נוח למי שחשקה נפשו ב four gates… נשוחח, נכיר, נסביר ובעיקר – אני בטוח – נהנה!

אחר הצהריים נקיים מפגש של כל העוסקים ברפואה סינית קהילתית. אני רואה במפגש הזה משהו שלא אנו יוזמים אלא  משהו שקורה מעצמו. חייב לקרות. לא יכול אלא לקרות. כי למען האמת, אי אפשר שהגל הזה ששוטף את קהילת המטפלים בארץ לא יכמה לארגון, לכיוון ולעשייה משותפת. הוא רותם אותנו אליו בין אם נרצה ובין אם לאו. ואני אומר את זה כי באופן אישי אני לא מאד קרוב לדברים האלה שקשורים לארגון, הובלה של שיתוף פעולה בין אנשים, התאגדויות וכו'… חזון יש בלי עין הרע, אבל החזון הזה – הוא זה שרותם אותנו אליו, כך אני מרגיש.

על מה נדבר במפגש? קודם כל נכיר, נראה, נשמע אחד השני. נקבל תמונה של המצב וננסה להגדיר לאן אנחנו רוצים ללכת. כאן למטה יש מקום לתגובות. אני מזמין את כל מי שמתכוון לקחת חלק במפגש הזה לרשום מה הוא היה רוצה שיקרה בו. הבמה פתוחה, אז קדימה.

הקונגרס הזה יהיה מרתק וגדוש ידע יקר ערך. אני שמח מאד על ההזדמנות שניתנה לנו, הקהילתיים, לקחת בו חלק רשמי. שלא כמו בארצות הברית, שם תנועת הדיקור הקהילתי צמחה בשוליים ומיתגה את עצמה באופן אנטי-ממסדי מובהק, יש סיכוי טוב שבארץ זה יהיה אחרת. לא כי אנטי ממסדי זה רע (להפך!), אלא כי אולי דווקא במקום מכובד כמו הקונגרס נהיה עדים להיוולדה הרשמית של דרך אחרת, שתהווה חלק מקובל מפסיפס הדרכים הצבעוני שמרכיב את תמונת הרפואה הסינית בישראל.

אנחנו נהיה שם. מה איתכם??

Total
0
Shares
9 comments
  1. היי ברוריה,

    המפגש הוא בחינם. כניסה למתחם הקונגרס לכל היום כולל מתחם רס"ק הוא 50 ש"ח (המחיר לא כולל כניסה להרצאות/סדנאות). בקרוב יצא פרסום על זה בפייסבוק..

  2. סבבה, כנראה שאגיע.בנתיים נרשמתי גם ליום אחד בקונגרס, נקווה שיהיה נחמד.

  3. שלום לרואי ולכולם

    פתחתי קליניקה חדשה לרפואה סינית קהילתית ברמת השרון. הקליניקה פועלת בימים ראשון ורביעי.
    תודה לך רואי על העזרה בחבליי ההתחלה.

    חפשו אותי בפייסבוק – "רפואה סינית קהילתית רמת השרון"

    יריב ירקוני

כתיבת תגובה
Related Posts