לימודים, טיפול ומתעניינים ברפואה סינית

ברשומה זו יש קישורים לכל אלו המעוניינים להמשיך את דרכם בתחום המופלא של הרפואה הסינית.
אם החלטתם שאתם רוצים ללמוד את התחום, במידה ואתם מעוניינים למצוא לכם מטפל ולהתחיל טיפול שיחולל שינוי משמעותי בחייכם ובמידה ואתם פשוט רוצים לדעת עוד על התחום- הרשומה הזו תפורה עליכם בול.

לימודי רפואה סינית
במידה ואתם מעוניינים ללמוד את התחום, תוכלו למצוא כאן קובץ להורדה המכיל את רשימת המכללות המוכרות על ידי האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי.
כרגע זה בעיקר אומר שתוכנית הלימודים של מכללות אלו היא מהמקיפות שניתן למצוא כיום בארץ, ובמידה וחוק הדיקור יעבור (וסביר להניח שזה יקרה בסופו של תהליך ארוך ומייגע)- אתם יודעים שאת מה שהייתם צריכים לעשות כבר עשיתם.

במידה ואתם מתלבטים אם התחום מתאים לכם, אתם מוזמנים לקרוא את הרשומה האם לימודי רפואה סינית הם בשבילי. הרשומה מציעה מספר נקודות שעל פיהם תוכלו להגיע להכרעה.

טיפול ברפואה סינית
טיפול משמעותו שינוי.
אם אתם מוכנים לשינוי בחיים שלכם, זה הזמן למצוא לכם מטפל טוב. אבל איך מוצאים מטפל?
מיכל קרן, קולגה וכותבת מצוינת, כתבה את המדריך לבחירת מטפל ברפואה משלימה, וזה מתאים גם לרפואה סינית.
במידה והנכם מחפשים מטפל לתינוק או לילד, אתם מוזמנים להציץ במספר דגשים שכדאי לשים לב אליהם בלחיצה כאן.

אם אתם חובבי מחקרים, שזה בסדר גמור, אתם יכולים לקרוא אודות מחקרים המוכיחים שהרפואה הסינית עובדת.

מתעניינים ברפואה סינית
גם לכם מומלץ לקרוא את הקישור אודות המחקרים המוכיחים את יעילותה של הרפואה הסינית (מוזכר ממש 2 שורות מעל). מחקרים מסוג זה מתווספים על בסיס קבוע למאגרי האתרים, וכפי שתוכלו לשים לב המחקרים מתקיימים ברחבי העולם.

באתר סינית תוכלו למצוא את קטגורית "לקהל הרחב", שם תוכלו לגלות כתבות רבות בנושאים שונים כגון הגישה הסינית לטיפול בבעיות שונות, המלצות על ספרים ועוד.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts