אולימפיאדת בייג'ינג 2008

אודות המספר 8 ועוד

מה עומד מאחורי ה- 8 לאוגוסט 2008, בשעה 20:08, זמן פתיחת האולימפיאדה הגדולה בעולם?
חישוב זמן מתוך המטאפיסיקה הסינית.

באירוע נוצץ וחגיגי שנערך ב- 8 לאוגוסט השנה, בכיכר טיאננמן שבסין, נפתחו החגיגות הרשמיות לציון שנה לתחילת אולמפידת 2008. הספירה לאחור החלה בהפרחת יונים ובלונים, בריקודים ובהנפה המונית של דגלי סין.

בחירת הזמן לציון החגיגות נבחרה בקפידה. משמעות רבה לא פחות יש לתאריך פתיחת האולימפיאדה. מדוע בחרו הסינים בתאריך מיוחד זה?

קסמו של מספר 8
אין זה סוד שבמזרח מעריצים את המספר 8. הם ישלמו כסף רב על ריבוי שמיניות, במספר המכונית, מספר הטלפון, מספר כרטיס אשראי, מספר בית וכו'. זאת משום שהמילה שמונה בסינית FA נשמעת כמו המילה "משגשג". לא ברור מה עובד- צליל המילה או הכוונה הנלווית אליה, בכל מקרה מדובר בהטבעה תרבותית תת הכרתית רבת שנים, שאין עליה עוררין.

נקודת פתיחה מבורכת יש לתאריך פתיחת אולימפיאדה המכיל חמש שמיניות.

רב הנסתר על הנגלה
המאטפיסיקה הסינית חושפת מידע רב עוצמה הגלום בשיטות שונות העוסקות בקשר בין זמן למרחב בכל הקשור לבחירת תאריכים מיטיבים. חשיבות רבה יש למידע הנגלה לעין אך חשיבות רבה יותר יש למידע הבלתי נגלה.
אני יכולה בקלות רבה לראות בעיני רוחי את מועצת החכמים הסינית עוטה גלימות ארוכות ונוברת בכתובים העתיקים כדי לבחור את הזמן האידיאלי ביותר.

מדוע זה חשוב ?
חשוב לזכור שחשיפתה של סין לעולם כולו שנוייה במחלוקת בשל הבעיות החברתיות, הפוליטיות והסביבתיות: העדר חופש הביטוי והתקשורת, פגיעה בזכויות אדם, זיופים, עצמאות טיבט, בעיות היגיינה של מזון, אוויר רעיל ועוד.

ובכל זאת, אין לשכוח את דברי טנזין דורג'יי, סגן מנהל הארגון שהודה שממשלת סין מבקשת לנצל את האולימפאידה כדי להפוך למעצמה עולמית מקובלת.
הדרך הטובה להוציא את המיטב עבור סין הוא לקבל עזרה מאנרגיית שמיים בבחירת תאריך מבורך כדי לאפשר נקודת פתיחה אידיאלית לכל מה שיבוא לאחר מכן.

הסינים התברכו בשיטות מרתקות לבחירת תאריך מבורך:
אסטרולוגיה סינית
באסטרולוגיה הסינית מציבים את הזמן הנתון בארבע עמודות: שנה, חודש, יום ושעה, הבאים לידי ביטוי בחמשת האלמנטים: אש, עץ, אדמה, מתכת ומים. ארבע עמודות אלו מראות מהו המבנה האנרגטי של אותה נקודת זמן.

8/8/08 20:08
שנה: יאנג- אדמה, חולדה, יין- מים.
חודש: יאנג- מתכת, קוף, יאנג- מתכת, יאנג- מים, יאנג- אדמה.
יום: יאנג- מתכת, דרקון, יאנג- אדמה, יין- מים, יין- עץ.
שעה: יאנג-אש, כלב, יאנג- אדמה, יין- מתכת, יין- אש.

יום מיוחד זה, הפותח את חודש אוגוסט על פי הלוח הסיני, מכיל אנרגיה חזקה של יסוד המתכת ומאפשר בכך עוצמה, סטאטוס, מנהיגות, היררכיה, החלטיות, זרימה ותנועה- בד בבד עם תמיכה גדולה מצד הסביבה.
החולדה, הקוף והדרקון- בדומה לדיביזיה צבאית- יוצרות שיתוף פעולה הרמוני ביניהן ליצירת שפע.

שואן קונג דה גואה
התבוננות בשיטה אחרת לקביעת זמן הנקראת שואן קונג דה גואה, מאפשרת לראות שכבה נוספת של אנרגיה מבורכת בצרוף המספרים 16 (שילוב של מים), ו- 49 (שילוב של מתכת), היוצרים הרמוניה בין אנשים, מדינות וסביבה ומחזקים גם הם הזדמנויות לעוצמה ושפע.
חשוב לציין שלמצוא זמן מבורך מעין זה נדרשים, מזל, זמן רב וחשיבה מעמיקה.

שנה: 7- אש, יאנג- אדמה, חולדה, 4- מתכת.
חודש: 6- מתכת, יאנג-מתכת, קוף, 2- אש.
יום: 1- מים, יאנג- מתכת, דרקון, 9- מתכת.
שעה: 6- מים, יאנג- אש, כלב- 4- מתכת.

ספרו של הקיסר
מידי שנה יוצא במזרח ספר המציע תאריכים מבורכים לביצוע פעילויות חשובות.
ספר זה הנקרא טונג שו (TONG SHU), הינו חלק מאורח החיים של סין עוד מתקופת הקיסר צייאן (1711-1799).
על פי הספר חודש של קוף יום של דרקון נחשב יום SHENG המביא הצלחה- יום זה מכל הימים הוא המבורך ביותר והטוב ביותר לכל סוגי הפעילויות לרבות פתיחה של אירוע חדש.

אין לי ספק שהסינים יהפכו להיות מעצמת על שתתחזק עם השנים. נקודת פתיחה טובה כבר יש להם בבואם להגשים את מטרתם. טוב יעשו מקבלי ההחלטות במערב אם יטיבו אף הם להשתמש באותם כלים המקנים לסינים יתרון… עזרה משמיים יכולה רק להועיל.

עריכה והגהה: מערכת סינית.

המחברת:
שרונה פומס
מנהלת בית הספר הגבוה לפנג שואי
אתר בית הספר הגבוה לפנג שואי

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts