סיכום 2018- התחלות חדשות

סיכום שנה קצת אחר בסינית
התחלות חדשות

ובכן? אלו החלטות התווספו לרשימה של ״להתחיל בשנה החדשה״?
אצלי הרשימה הזו בדרך כלל פחות קשורה לתחילת שנה כזו או אחרת. אבל אני מודה שבמהלך המחצית השניה של 2018, עשיתי לא מעט הכנה לפירות שיופיעו לראשונה במהלך 2019. למשל- השנה, אני מוצאת את עצמי מציינת ״ראש שנה״ שלישי- ראש השנה הסינית. וההחלטה לציין את ראש השנה הסינית, הגיעה בכלל מהתמודדות אחרת לגמרי במהלך השנה החולפת.

סחרחורות
בינואר 2018 עברנו דירה. עזבתי את הדירה בה גרתי כ- 17 שנים. רציתי את המעבר הזה כבר כמה שנים טובות, לא היה ספק שהיה צורך במקום גדול יותר עבור המשפחה וגם עבור סינית (סינית היא עסק מהבית). מסתבר, שעם כל הרצון לעזוב למקום גדול יותר, לעזוב את הבית שלי מזה 17 שנים זה לא כזה פשוט. הקירות ספוגים בכל תהליך ההתבגרות שלי משנות העשרים לחיי, דרך מגורים עם חבר, הצעת נישואין, הקמת משפחה ומריבות בין שלושה חתולים. הקירות בדירה הזו נכחו בכל העליות, הירידות, כאבי הלב, השמחות, האושר האין סופי… לפעמים נדמה לי שהקירות האלו עדיין זוכרים לי הכל.

לעומס הרגיל שבשיגרה התווסף עומס המעבר, ואז ערב אחד הן הופיעו.
הסחרחורות.
אני לא מדברת על סחרחורות קטנות. סחרחורות משמעותיות, רציניות, שאין אלא לעצור, לנשום ולהרגיע הכל. היו ימים שקטים, והיו ימים של סחרחורות עם מעט הפסקות, ואני חייבת לשתף- זה ממש לא נעים.
במקביל לטיפולי דיקור, נשימות, וגעגועים לבית מוכר, הבנתי שיש פה משהו אחר, שדורש תשומת לב ממוקדת.

חזרתי לטיפול אצל הפסיכולוג האהוב עליי, וכעבור חודש הסחרחורות הפסיקו.
תוך כדי התהליך, שארך כשלושה חודשים, הבנתי שהגיעה השעה לעשות כמה שינויים בסינית. כמה שינויים אצלי. חלק מהם כבר התחלתי לעשות עוד לפני הטיפול. אבל הגיעה השעה לעשות משהו שלא עשיתי אף פעם במהלך 13.5 שנות סינית.

התחלות חדשות- אירוע ראשון של סינית
הלב תמיד יודע. הלב גם תמיד צודק. הוא יודע מה טוב לנו, וכאשר מתעלמים מההכוונה שלו יותר מדי זמן- הוא מתעצבן.
אני חושבת שהוא צודק.
רציתי לקיים אירוע כבר הרבה זמן, וכל פעם היה תירוץ או סיבה אחרים. נגמרו התירוצים, התבטלו כל הסיבות. עכשיו זה הזמן!
והלב? הלב מבסוט, הפסיק להתעצבן וחזר לחייך בנינוחות.

אנחנו נכנסות ל- 12 הימים האחרונים של ההרשמה המוקדמת, למעבר להרשמה לאירוע לחצו כאן. הפרוטוקול אומר שיש לציין זאת. אז הנה ציינתי.
אני רוצה שתדעו, שיש מספר מקומות מאוד מוגבל, כיוון ואני רואה באירוע הזה התחלה חדשה עבור סינית, בה נצא מהמסך ונפגוש קהילה באירועים בסדר גודל קטן יותר.
אירוע ראש השנה הסינית של אתר סינית יהיה אחר כי כאלה אנחנו- עושות את הדברים קצת אחרת.

ביטוי נוסף לשינויי 2018- חזרתה של קליניקה עובדת!
פרויקט המלגות ״קליניקה עובדת״ הוא פרויקט חשוב בעיניי, שבאמצעותו ישנה אפשרות לעזור למטפלים ומטפלות ברפואה סינית בצורה ישירה ביותר, ולהעניק מילגה שתוכל לעזור למטפל והמטפלת להתקדם בצורה משמעותית בדרך המקצועית.
אני אוהבת לראות את ההירתמות של גופים ואנשים פרטיים מהתחום, ששותפים למחשבה שאת הקהילה יש לטפח. אני פחות אוהבת את העובדה שאף אחת מהמכללות לא ראתה לנכון להיות חלק מהפרויקט, אבל זה כבר רשומה אחרת לגמרי…
5 מלגות מקצועיות מחכות לכן ולכם. כל שנותר הוא להגיש מועמדות.

סיכום 2018- ברוכה הבאה 2019
2018 הייתה שנת גדילה משמעותית עבור סינית, וגם עבורי.
התובנות שעלו ב- 2018 יבואו לידי ביטוי ב- 2019. כל העבודה שנעשתה בשנה החולפת יבואו לידי ביטוי בשנה החדשה שהתחילה ממש היום. יש לי את זה ביותר אלמנט מים?

שנה אזרחית טובה!

*תמונה: Nicole HoneyWill

 

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts