השותפים לדרך- קליניקה עובדת

החסויות שמאפשרות את קיומה של קליניקה עובדת
קליניקה עובדת

פרויקט המלגות ״קליניקה עובדת״ הוא אומנם יוזמה פרטית של סינית, אבל אין לנו דרך לקיים את הפרויקט ללא שותפים לדרך.
שותפים לדרך מבחינתי הם אלו שמעניקים חסויות, כדי שבסופו של פרויקט- 5 קליניקות יוכלו לקבל 5 מלגות שיעזרו להן להתקדם בדרכן המקצועית.
ולכן, אני רואה לנכון לכתוב כמה מילים על נותני החסויות, שרואים לנכון להירתם ליוזמה הזו, שכולה מוקדשת לטיפוח הקהילה המקצועית והפרטים שבה:

קונגרס ה- ICCM
: אנשי הקונגרס תמיד נרתמים, נקודה. ללא ספק, מהגופים היותר פעילים ששוב ושוב מוכיחים שהם כאן גם כדי לעזור ולקדם את כל התחום שלנו הרבה צעדים קדימה- בארץ ובחו״ל.

ברא צמחים
: זוהי השנה הראשונה שבה ברא צמחים לוקחים חלק בקליניקה עובדת, תוך המשך הפעילות הענפה שלהם בתחום. אנחנו שמחות שאתם איתנו, ומקווים שתצטרפו גם בשנים הבאות.

מדקרים ללא גבולות: מהחברים הקרובים שלנו. איתנו מהיום הראשון של פרויקט המלגות, וקרן אסולין גם חברה בועדת השופטות- אותה קרן אסולין שעשתה למדקרים ללא גבולות עליה מאמריקה. המצפן המוסרי של הקהילה- איתנו בדרך.

מרכז פנימה
: גם דיוויד בומזון נמצא איתנו מהיום הראשון של קליניקה עובדת, ואיזו ברכה זו מבחינתינו. איש צנוע, רב פעלים ומחלוצי תחום ה- YNSA פה בארץ.

מדיסין בום
: אמת, גם מדיסין בום איתנו מהיום הראשון של הפרויקט, וגם מדיסין בום הם חברים טובים, שמתגייסים לכל אירוע שמקדם את הקהילה שלנו.

מרכז טאן
: בין העברת קורסים בארץ לקורסים בחו״ל, גם מרכז טאן נמצאים איתנו היום הראשון, וגם אנשי המרכז תורמים לקידום התחום בארץ ורואים לנכון לטפח את הקהילה על פרטיה.

סינית מדיה
: אנחנו! ובאמצעות סינית מדיה, אנחנו יכולות לעזור לקהילה בכל הקשור לאינטרנט- אתר, רשתות חברתיות ושאר עניינים קשורים.

גל דרורי
: שותף חדש לדרך, מוכר היטב בזכות קורסי ההמשך שהעמיד בשנים האחרונות בכל הקשור לגינקולוגיה סינית. לאחרונה העמיד אתר ללימודי רפואה סינית און-ליין, ואם איננו טועות, זה האתר הראשון מסוגו בארץ.

רפואה סינית למשפחה
: ענת צחר ומרים רייך חוזרות לתמוך בקליניקה עובדת גם השנה, חברות אמת של סינית, נאמנות לדרכן הייחודית וסופר מקצועיות.

ערן לשם
: מהבודדים בארץ שרואים לנכון ללמד את המטפלות והמטפלים בארץ לשווק ולנהל את הקליניקות, ערן רואה לנכון להתגייס לטובת הקהילה גם השנה.

דרורת
: מהחברות הותיקות בכל הקשור לצמחי מרפא, נוכחים בכל אירוע בתחום, ורואים לנכון לחזק ולשמר את תחום צמחי המרפא בארץ ואת הקהילה בתחום הרפואה הסינית.

לטפל בעסק
: שותפות לגישה של סינית, שאת הבוגרות והבוגרים יש להמשיך וללמד ניהול ושיווק קליניקה. תמיד הראשונות לסגור חסות בקליניקה עובדת, על שלוש שנותיה. בנוסף להיותן אחיות לגישה, פולינה שטרן-שלמה היא גם חברת קבע בועדת השופטות של קליניקה עובדת.

ענת רגב
: מהנשים החזקות שהכרנו בתחום, ענת רגב מצטרפת לראשונה לחסויות של קליניקה עובדת, תוך מתן מקום של כבוד לתחום הטווינא בארץ.

Iyar
: חברת הצמחים של טל בלו ודניאלה גבעוני, שעושה את הדברים קצת אחרת. טל בלו הוא מיקירי המערכת עוד מימיה הראשונים של סינית. שמור לו פה מקום קבוע ובטוח.

האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי: האגודה מבחינתינו עושה עבודה חשובה בכל הקשור לטיפול בהטרדות מיניות בתחום, ובשמירה על סטנדרט לימודים הגבוה ביותר במכללות בארץ.

תודה לכל נותני החסויות ותודה על האמון בפרויקט!
למעבר לאתר קליניקה עובדת והגשת מועמדות לחצו כאן.

*תמונה: Rawpixel

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts