ספיישל יום הדיקור הבינלאומי

בתאריך 24.10 בכל שנה, מצוין יום הדיקור והרפואה המשלימה הבינלאומי ברחבי העולם.
מטפלים רבים עומלים באופן מיוחד ביום זה כדי להגביר את המודעות הציבורית לכלים הרבים העומדים לרשותם, כלים הנופלים תחת ההגדרה הרחבה "רפואה משלימה". יתכן והציבור לא מכיר מספיק את האפשרויות, לא מודע ליכולות שלהן… בדיוק בשביל זה יום הדיקור והרפואה המשלימה הבינלאומי קיים- כדי להגדיל את המודעות.

אנחנו בסינית מתמקדים מטבע הדברים ברפואה סינית, ורואים לנכון לחגוג את נפלאותיה.
לא על הדיקור לבדו מושתתת הרפואה הסינית כי אם גם על טווינא, תזונה, צ'י קונג ועוד כמה נושאים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית, הן בתודעה הציבורית והן ביום יום של הקהילה המקצועית.

אתם מוזמנים לחגוג איתנו, ללמוד עוד על רפואה שיכולה לעזור לכם להרגיש טוב יותר.
הדיקור זוכה ליחסי ציבור לא רעים בכלל. ברחבי אתר סינית תוכלו למצוא מידע רב על דיקור, כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר ולהתחיל לגלוש, לחפש- ותוכלו למצוא מידע מקצועי ועדכני בתחום.

מה בספיישל?

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע אודות לימודים, טיפול או אם אתם מתעניינים ברפואה סינית, אתם מוזמנים להתחיל את המסע שלכם בלחיצה כאן.

תחומי השיאצו, טווינא ותזונה מקבלים תשומת לב פחותה יותר מהדיקור, אבל הם עדיין 3 זרועות שקשורות בקשר הדוק לרפואה הסינית- מי יותר ומי פחות. למידע נוסף לחצו כאן.

הצ'י קונג גם הוא נחשב לחלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית. מדובר על זרוע של טיפול בתנועה, עם רבדים עמוקים ותנועות מופלאות. למידע נוסף לחצו כאן.

רפואה סינית קהילתית היא רפואה סינית לכל דבר, אך המודל העסקי של הקליניקות מושתת על נגישות לכולם במחירים זולים במיוחד. למה? מתוך אמונה שלכל אחד מגיעה ההזדמנות להיעזר ברפואה סינית, במחיר שפוי. למידע נוסף לחצו כאן.

אם יש לכם שאלות, או אם אתם רוצים להתייעץ- אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל.

כתיבת תגובה