האתר החדש של סינית מדיה

אתר חדש של סינית מדיה באויר
סינית מדיה

שנתיים עברו מאז השקתי את סינית מדיה לעולם, והגיעה השעה להשתדרג מעמוד נחיתה לאתר של ממש.
עברתי כמה ניסיונות עם האתר הזה.
באופן לא מפתיע בכלל, אני מגלה שלעבוד על אתר עבורי או עבור סינית זה הרבה יותר קשה ומורכב מאשר לעבוד על אתר עבור לקוחות של סינית מדיה. הרבה זמן התחמקתי מלבנות אתר ממש כמו שצריך, והסתפקתי בעמוד נחיתה צנוע . הרי הסנדלרוש יחף, נכון?
אבל זו אמת. המחשבה מה צריך להכניס, מה עדיף שלא, איך כדאי להציג את עצמי, איך עדיף שלא… מעייף. ידעתי שאני רוצה שאנשים יכירו אותי כבר משיטוט ראשוני באתר, וידעו מה סינית מדיה מציעה.
ואת זה אפשר לעשות בכל מיני דרכים, ואני החלטתי לעשות זאת דרך ההצגה שלי את עצמי ובאמצעות העיצוב.

שלום, אני יעל
אני יכולה להציג את עצמי בכל מיני דרכים. אני יכולה להתעכב על לימודים, על תעודות, על ביקורות, אני יכולה לכתוב בלוג שיציג את הידע שיש לי. לא חסרות דרכים לעניין זה.
אני בחרתי בשלוש אפשרויות שהרגישו לי נוחות וטובות:
1. היה לי חשוב לשלב תמונות שאני צילמתי באתר. בסבבים הראשונים של האתר חשבתי לשלב תמונה בכל עמוד, ושהן יתנו את הטון. אבל אף תמונה לא הרגישה נכונה, בעיקר כי בחרתי תמונות שצולמו על ידי אחרים. מהרגע ששילבתי תמונות שאני צילמתי, כאשר אחת מהן היא סלפי שהעלתי בעבר בחשבון האינסטגרם האישי שלי, הרגשתי שאני בכיוון שרציתי.

2. כתבתי על סינית מדיה, אבל גם כתבתי על עצמי. זה לא סוד שאני מרגישה שסינית היא חלק בלתי נפרד מהאישיות שלי, ובו זמנית היא גם ישות נפרדת. לפעמים היא אלטר אגו (כמו אליס קופר רק פחות מפחידה), ותמיד היא מרגישה לי כמו מורה שמלמדת אותי סבלנות מהי. ועדיין, היכרות עם סינית אינה מבטיחה היכרות איתי, ולכן יש מקום להפריד.

3. סעיף זה הוא המשך ישיר של סעיף 2, ועדיין אני רואה לנכון להרחיב בנפרד, כי ההרחבה הקטנה שעשיתי שם אינה מובנת מאליו. בחרתי לפרט כמה נקודות שלטעמי מעניקות היכרות נוספת איתי, מעבר לעובדה שאני מנהלת את סינית על כל זרועותיה.
אחת ההרחבות היא אפשרות לעקוב אחריי בספוטיפיי. אני מרגישה שזו דרך מצוינת להכיר אותי.

העיצוב
במסגרת סינית מדיה אני עובדת הרבה עם תבניות של פוג׳ו. הפלא ופלא, זו לא הייתה הבחירה הראשונית שלי, אבל זו הבחירה שעלתה בסופו של דבר לאויר.
תבניות נוחות וסופר גמישות עם אפשרויות רבות לשינויים והכנסת זהות אישית לפי הצורך, שחוסכות זמן וכסף (לא תמיד צריך ללכת על עיצוב ובניה של אתר מאפס). נשמע מצוין, לא?
זה גם עובד מצוין, תענוג. באמת.
אני מקווה שהעיצוב מעניק לאתר תחושה נעימה, נינוחה ונקיה. אלו 3 איכויות שחשוב לי להעביר.

מה אפשר לעשות באמצעות סינית מדיה?
שאלה מצוינת.
סינית מדיה יכולה לעזור לכל מי שרוצה אתר, או תיקונים באתר קיים, למי שרוצה לחשוב ביחד איתי על כל מה שקשור לדרך המקצועית ואיך נכון להתקדם באופן שיתאים לך, כולל חשיבה משותפת על פייסבוק ואינסטגרם.
כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר בלחיצה כאן.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts