פילוסופיה סינית בשירות ג׳ינג׳ר קוקה קולה

פילוסופיה סינית בשיווק

קוקה קולה השיקה את ג׳ינג׳ר קוקה קולה בארצות שונות בשנת 2016, וכעת הגיעה תורה של סין להיחשף לטעם החדש.
השיווק בסין נעשה, איך לא, באמצעות הפילוסופיה הסינית, עם הסלוגן "Bring out the heat".
יין ויאנג נכנסים לפעולה בשיווק המוצר בסין, עם ההמלצה לשתות ג׳ינג׳ר קוקה קולה עם אכילת סרטנים (ג׳ינג׳ר קוקה קולה נתפס כמשקה חם, סרטן- מזון קר).
לפרטים נוספים לחצו על הקישור המצורף: ג׳ינג׳ר קוקה קולה.
כתבו לנו פה בתגובות מה דעתכם.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts