פלטפורמת וורדפרס לאתרי מטפלים

החשיבות של אתר הבית ושל וורדפרס
וורדפרס

במסגרת סינית מדיה, אנחנו מציעות מידע חשוב שיוכל לעזור בהתנהלות שלכם ברשת.
לאחרונה העלנו כתבות על נקודות מסוימות הקשורות להתנהלות מטפלים בפייסבוק. היום, אני רוצה שנדבר קצת על אתר הבית שלנו, ובעיקר על היתרונות שבבנייתו בפלטפורמת וורדפרס.

חשיבותו של אתר הבית
לאורך שנות פעילותה של סינית, תמיד קידמתי רעיון מאוד חשוב בכל הקשור להתנהלות ברשת- אתר הבית שלנו הוא הבסיס לכל הפעולות שלנו. באתר הבית נציג את עצמנו ואת מרכולתנו בצורה הטובה ביותר, עם לוגו, שפה גרפית וקונספט שיווקי שתואם את כל העשייה שלנו שאינה ברשת.
אתר הבית שלנו עומד במרכז העניינים. פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, אינסטגרם וכל שאר רשתות חברתיות שאתם משתמשים בהן- כולן אמורות להוביל את המטופלים הפוטנציאלים לאתר הבית שלנו.

למה בעצם? מה רע בעמוד פייסבוק וזהו?
בפשטות- פייסבוק אינו אתר הבית שלכם.
פייסבוק היא רשת חברתית, אפשר להשתמש בה בכל מיני דרכים, אבל היא לא יכולה להיות מותאמת אליכם בצורה אופטימלית לעולם. העיצוב והלוגו למעלה תמיד יזכירו לכולם שהם בפייסבוק, בעמוד העסקי שלכם- אבל בפייסבוק. במידה והגיעו אל העמוד, מטופלים פוטנציאלים ישהו שניות ספורות וימשיכו לדבר הבא בפייסבוק. במקרה זה, לטעמי פייסבוק הוא בבחינת אינדקס- שחשוב להופיע בו כמובן כיוון והוא אינדקס סופר יעיל, אבל הוא לא יכול להיות במקום אתר הבית.

האתר שלנו הוא הנציגות שלנו ברשת, והוא (האתר) אמור לייצג אותנו בצורה האופטימלית ביותר. במקביל, אנחנו צריכים שתהיה לנו כמה שיותר שליטה על מה שמוצג באתר, על מנת לוודא שהוא מייצג אותנו נאמנה- אלו כתבות מופיעות בו, אלו הנחות, מה הצבעים, לוגו עדכני וכו׳.
האתר צריך לספר לאנשים אל מי הם הגיעו.

מה חשוב שיהיה לנו באתר הבית?
אתר הבית הוא מונח קצת רחב, ואולי כדאי לחשוב רגע מה זה כולל.
כמובן, שזה כולל מידע עדכני עליכם, על הניסיון, אפשרויות יצירת הקשר איתכם, כתבות פרי עטכם, תמונות וכיו״ב.
בנוסף, חשוב לבחור פלטפורמה נוחה שעליה ייבנה האתר שלכם. עם השנים סביר להניח שתרצו לעדכן את האתר בהתאם להתפתחות המקצועית שלכם. לכן חשוב שהאתר ייבנה על פלטפורמה פשוטה, נוחה לשימוש, שתוכלו בכל עת להוסיף תמונות, לעדכן קישורים ולהעלות כתבות מקצועיות נוספות. חשוב שתוכלו לעשות כל זאת, מבלי להיכנס לעלויות נוספות על כל עדכון ותוספת שתרצו להוסיף במהלך הזמן.
אפילו אם תרצו להוסיף קטגוריות או אפשרויות חדשות לאתר שלכם שלא חשבתם עליהן בזמן הבניה- חשוב לבחור פלטפורמה שתאפשר לכם תוספות ללא עלויות גבוהות ובקלות יחסית.
לכן אנחנו בסינית, מאוד אוהבות את פלפטפורמת וורדפרס.

וורדפרס
וורדפרס הינה מערכת לניהול תוכן, שהחלה את דרכה בשנת 2003. בין אם מדובר על אתר גדול מאוד או על אתר קטן- ניתן להתאים את המערכת לדרישות הרצויות.
ניתן לבנות אתר בעצמך ובחינם, וניתן לבנות אתר באמצעות אדם שתפקידו הוא בניית אתרים, אפשרות שבדרך כלל מאפשרת למקסם את האפשרויות שבוורדפרס.
נכון להיום, על פי ויקיפדיה, כל אתר רביעי בעולם בנוי על וורדפרס.
ועד כאן המבוא המקוצר לוורדפרס.

היתרונות של וורדפרס
אפתח ואומר שאיני מתכוונת להשמיץ פלטפורמות אחרות כגון וויקס, ג׳ומלה ואחרות. למען ההגינות אציין שאיני מכירה את הפלטפורמות הללו. אני פה כדי לדבר על וורדפרס בלבד, ואני גם יכולה להעיד מניסיוני- סינית בנויה על וורדפרס מזה שנים, והיא עובדת נהדר:

אחד היתרונות הבולטים ביותר של המערכת הוא שמדובר על מערכת חינמית (מלבד עלויות דומיין, ואחסון).  מפתחי וורדפרס רבים מהעולם כולו מעלים Plug In's (תוספים), שמאפשרים למערכת להישאר מעודכנת, קלה לשימוש ויעילה למשתמש, והם כולם בחינם. כך שבכל עת, מדובר על עלויות נמוכות ביותר למשתמש.

התוספים שמתווספים למערכת בתדירות גבוהה, מאפשרים להציע פתרונות כמעט לכל דרישה (למשל הטמעת טפסים באתר, תוספת של חנות און-ליין, שיתופים ברשת החברתית וכיו״ב). ישנם תוספים בתשלום, אך יש תוספים רבים שהם ללא עלות, מה שמאפשר לאתר שלכם להישאר הוצאה שפויה לאורך זמן.
לצורך העניין גם העיצוב יכול להיות חינמי- ישנן תבניות רבות שניתן להטמיע במערכת, ללא תשלום נוסף עבור התבנית. כמובן שישנן גם תבניות שעולות כסף, המחירים משתנים, וגם תבניות אלו ניתנות להתאמה על פי הצרכים הספציפים שלנו.

מערכת הניהול מאוד ידידותית, מה שמאפשר ניהול נוח של האתר בכל עת. בבנייה נכונה של האתר כולו- כולל מערכת הניהול, מדובר על מערכת שהדברים בה פשוטים, ברורים וגלויים לעין.

בכל הקשור למיצוב האתר במנועי חיפוש, לוורדפרס יש תוסף שמאפשר אופטימיזציה למנועי חיפוש לכל רשומה ורשומה, שזה אחד הדברים הכי בסיסים לעולם המשתנה תדיר של מנועי החיפוש כיום.

לוורדפרס יוצאים עדכונים באופן מסודר, וניתן לעדכן את האתר בלחיצת כפתור. כאשר אנחנו זוכרים את השינויים הרבים שנערכים במסגרת התוספים, אבל גם במסגרת מנועי החיפוש- מאוד חשוב להישאר מעודכנים לגרסאות האחרונות, כדי לעמוד בדרישות.

סיכום
מניסיוני האישי, וגם לאור הדברים המוצגים כאן- אין לי ספק שמערכת וורדפרס מהווה השקעה לעתיד נינוח וידידותי בכל הקשור לאתר הבית שלכם.

העלויות יחסית נמוכות, אלו מכם שהתברכו ביכולת לבנות את האתר שלהם בעצמם יכולים לחסוך את העלויות האלו, ולהישאר עם הוצאות מינימליות בסיסיות על אתר הבית.

הנוכחות ברשת היא, בעיניי, בגדר חובה.
הכוח של הרשת והמקום העיקרי שהיא תופסת בקרב מרבית האוכלוסיה הולכים וגדלים, ונכון יהיה לכל בעל עסק- וגם למטפלים- להיות נוכחים בה. ללא אתר בית, מערך השיווק הדיגיטלי יהיה לוקה בחסר, וכתוצאה מכך, אנו עלולים לפספס מטופלים פוטנציאלים.

המחברת:
יעל ארנסט
מנהלת אתר סינית
yael@sinit.co.il

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts