סינית מדיה

סינית מדיה- סינית מטפלת בכם ברשת
סינית מדיה

במסגרת הרצון של סינית להמשיך לתת עזרה למטפלים בדרכם המקצועית, אני ממשיכה לחפש את המקומות בהם נדמה לי, שהקהילה שלנו צריכה עזרה קונקרטית.
אז היו לנו תחרויות בפייסבוק של סינית, ופה בסינית יש חומר לא רע בכלל שיכול לעזור לכם בדרככם- הן ברמה מקצועית והן ברמת ניהול הקליניקה וההתנהלות העסקית שלכם, אפילו הרמנו כמה הרצאות בעניין ניהול קליניקה והתנהלות עסקית.
בשנת 2009, העברתי הרצאה במסגרת אחד הכנסים של האגודה שדיברה על מערכת היחסים בין האינטרנט למטפל. הנושא אז היה ממש בחיתולים, אתר אינטרנט למטפל ופייסבוק- מטפלים לא ממש הבינו למה צריך את זה ולמה זה טוב.
הרבה לייקים עברו משנת 2009, ובשלהי 2016, נפלה ההחלטה שסינית צריכה להציע עזרה פרקטית.
וכך נולדה זרוע חדשה בסינית- סינית מדיה.

סינית מטפלת בכם ברשת
הרעיון הוא מאוד פשוט- סינית מדיה מעניקה לכם אפשרות לטפל באפיקים חשובים, שנראים לנו מהותיים בנקודה זו בזמן: ניהול העמוד העסקי שלכם בפייסבוק, בניית אתר הבית שלכם, תיקון אתר קיים ופגישות יעוץ לשם סיעור מוחות.
את כל הפרטים, המחירים והפירוט לכל אחד מהאפיקים האלה, תוכלו למצוא בלחיצה כאן.

עם פייסבוק, זירה מרכזית ככל שתהיה, לא לכולם יש סבלנות להתעסק. לא לכולם יש זמן להיכנס ולעדכן את העמוד (רובנו הרי עובדים בקליניקה), ולא לכולנו יש אפשרות ללמוד את הנושא.
כך גם עם אתר הבית. יש הרבה מטפלים שמדלגים על הנקודה הזו, פשוט כי אין זמן להתעסק עם זה.
סינית מציעה לכם עזרה והכוונה בניהול השוטף של עמוד הפייסבוק שלכם. נוכל לעזור לכם לבנות תוכנית העלאת פוסטים לפייסבוק על פי הצרכים שלכם, ובסגנון שלכם.
בכל הקשור לבניית אתר הבית- אנחנו ממקדים אתכם לשלושה חודשים שבהם אתם נותנים פוש על פי מה שקבעתם לעצמכם שאתם רוצים שיהיה באתר שלכם- ואנחנו רצים יחד עד שעולה האתר (וגם קצת אחרי, הרי לא נשאיר אתכם ללא תמיכה- טכנית ומוראלית).

האם יש לנו ניסיון שעליו מבוססת העזרה שאנחנו מעניקים?
העזרה הטכנית של בנית אתר האינטרנט מבוססת על ניסיונו של מתכנת האתרים, שבנה את אתר סינית ואת אתר סלונה, למשל (בניה בלבד, העיצוב הוא פרי דמיונה הנפלא של קרן צורף).
העזרה בפייסבוק והעזרה במרכוז העבודה על אתר מגיעה ממני, יעל ארנסט. מזה 11 וחצי שנים, אני מנהלת את אתר סינית על האספקטים השונים שבו, ואני מנהלת את עמוד הפייסבוק של סינית. לאורך השנים צברתי ידע וניסיון שמשרתים אותי, ולאורך השנים אני ממשיכה ללמוד על התחומים. לאורך השנים התנסתי בפעולות שעבדו נהדר, וגם בכאלו שנחלו מפלה טוטאלית. הניסיון וההנאה שלי מהעבודה שלי, מביאים אותי להציע לכם שירות שיעזור לכם לטווח ארוך.

אבל- יש גם טווח קצר
אתם יכולים גם לקבוע פגישה ליעוץ חד פעמי או כמה מפגשים בודדים, בהם נוכל לדבר על פייסבוק ואתר אינטרנט אבל גם נושאים אחרים הקשורים לתחום שלנו.
לא כולם רוצים להתחייב לתקופה ארוכה, ויש כאלו שיודעים שהם יכולים לעשות את העבודה, הם רק צריכים עזרה בגיבוש תוכנית הפעולה, אולי עזרה במיקוד הדברים ואולי בכלל מישהו שיוכלו לדבר איתו כדי לקבל אולי זווית אחרת על הדברים. או אולי איזה טיפ שיפיל כמה אסימונים כדי להתחיל לרוץ בדרך החדשה שלכם.
גם בשביל זה- אני פה בשבילכם.

סיכום
סינית מדיה תומחרה במחירים נינוחים לשני הצדדים, ועם תמיכה מסינית בכלל להגדלת חשיפה.
תוכלו לראות הצעות עם הטבות שונות, מה שיעזור לכם להגדיל את החשיפה ועדיין לשמור על המיקוד שאתם צריכים.
כאמור, אנחנו פה בשבילכם.
צרו קשר, אל תתביישו, שתפו אותי במחשבותיכם ואשמח לעזור לכם.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts