הדרך הארוכה של "דרך ללא הפרעה"

עם קצת עזרה מידידיי

מדי פעם, אני חושבת לעצמי, שאולי בכלל הייתי צריכה להיות רוטשילד. או דנקנר. או כל טייקון כזה או אחר, לא משנה מאיזו מאה או תקופה.
או אז הייתי יכולה לעשות כל כך הרבה דברים ברמה מקצועית. כל הדברים שחסרים בארץ- הייתי מנסה להקים:
ספריה דוגמת בית אריאלה (או ספריה על גלגלים. כן, חשבתי על זה באמת) עם כל הספרים שאי פעם נכתבו ברפואה סינית. או מרכז גדול למטפלים בתחילת דרכם- שיהיה להם מקום בעלות מינימלית להשכרת חדרים לטיפולים, מקום להתייעצות, מקום להעשרה והמשך צמיחה מקצועית בעלויות מינימליות.
או נגיד הוצאת ספרים. וואו- פה תמיד פינטזתי הכי הרבה: יצירת מקומות עבודה, הצעת עבודה מעניינת ומגוונת, שבה אנשים יכולים לחקור, לתרגם ולהרוויח כסף מעבודתם, להביא למצב שבו כל ספר בכל שפה שהיא יופיע גם בעברית! סינית ספרים, חשבתי לקרוא לזה. או Sinit Press.
אחחח, לו רק הייתי רוטשילד. או דנקנר.

אם הייתה לי הוצאת ספרים, הייתי יכולה גם לאפשר במה ליצירה עברית בכל הקשור לרפואה סינית.
כמו שטל בלו מעוניין לעשות בימים אלו.
טל בלו, שמלווה את סינית מיומה הראשון באמצעות תמיכה וירטואלית, כתיבה מעולה ועידודים לאורך הדרך, סיים עבודה ארוכה על ספרו "דרך ללא הפרעה".
ועכשיו, באמצעות האתר Headstart, הוא מבקש גיוס כספים כדי שעבודתו הרבה תגולם לספר.
אם הייתה לי הוצאת ספרים- הייתי יכולה להדפיס את הספר בעצמי.

חלומות בצד ובואו נתבונן במציאות:
ראשית- אני חושבת שהיוזמה החדשנית הזו, והדרך שבה טל מבקש להדפיס את ספרו היא נהדרת. אני אוהבת כשאנשים מעיזים לחלום, לא מתביישים לבקש עזרה ו… מעיזים. פשוט מעיזים.
העשייה שלהם ממלאת אותי באופן קבוע בהשראה ושמחת בעשייה שלי, וזה כבר טוב. רק טוב יוצא מזה.
שנית, אני חושבת שבתור קהילה, אין לנו אלא לתמוך ככל יכולתנו ברעיון הזה. תארו לעצמכם שלכם יהיה רעיון בתחום הרפואה הסינית שתרצו לגייס אליו כספים. הכי טבעי לפנות אל הקהילה המקצועית שלכם, בעיקר אם מדובר על מוצר שיכול ללמד קולגות, סטודנטים ומטופלים.
היום זה טל בלו, מחר זה אתם.

אני כותבת את הרשומה הזו כדי לעודד אתכם לפתוח את הארנק כפי יכולתכם ולעזור לאדם לממש רצונו.
כדי שקולגה שלכם, אולי המורה שלכם- אולי המטפל, יוכל להדפיס ספר שעבד עליו מספר שנים לא מבוטל, שיופיע בשפה העברית ואולי יוכל לפתוח את הצוהר לספרים נוספים בנושא רפואה סינית- בעברית.
אני כותבת את הרשומה הזו גם כי חשוב לי לפרגן לטל, שפרגן לי רבות, אבל גם כי חשוב לי לפרגן לחבר בקהילה המקצועית שאני חלק ממנה.
עזרה הדדית חשובה מאוד בקהילה דוגמת שלנו, שהדרך של כל יחיד מהקהילה מלווה בקשיים ומהמורות רבות. אולי ביחד הדרך תהיה קצת יותר קלה?

אתם מוזמנים לתמוך בספר של טל בלו, "דרך ללא הפרעה", בלחיצה על הקישור: דרך ללא הפרעה.

 

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts