מפגש מטפלי רפואה סינית קהילתית בקונגרס

קצת יותר משנה חלפה מאז מפגש המטפלים הקהילתיים הראשון בארץ שהתקיים בקונגרס הבין-לאומי השלישי לרפואה סינית. כ- 30 מטפלים מאזורים שונים בארץ ובשלבים שונים בחייהם המקצועיים התאספו והכירו לראשונה פנים אל פנים. ההיכרות הייתה למעשה הדבר החשוב במפגש זה, ובעקבותיו התקיימו מספר מפגשים בהיקף מצומצם יותר.

במבט לאחור ניתן לומר שהשנה האחרונה הוקדשה בעיקר לעשייה "איש לביתו", כלומר השקעה וביסוס של הקליניקות הקיימות. עם בוא האביב השנה, אנו לוקחים את הדברים קדימה כדי לבסס את הדיקור הקהילתי בפן היותר רחב, הארצי. הגיע הזמן ליצור יישות משותפת.

אז השנה אנו נפגשים שוב, והפעם המפגש יהיה מחולק לשניים: השראה, ופעולה.
בחלק של ההשראה נצפה בסרט הדוקומנטארי המצוין של בריאן לינדסטרום: "Community Acupuncture, The Calmest Revolution Ever Staged". רבים מאתנו כבר צפו בו, אולם הפעם נוכל לראות אותו עם כתוביות בעברית, וכמובן נצפה בו יחד, מה שיתן לדעתי, השראה לא קטנה.

בחלק של הפעולה, נתמקד בפעולות הקונקרטיות שעליהן נצטרך להחליט, כדי לקדם את הרפואה הסינית הקהילתית בארץ. נשאל ונענה על השאלות הבאות:
1. מה החזון שלנו?
2. מהי הדרך המתאימה ביותר להתאגד?
3. איך ומתי נקים את אתר האינטרנט המשותף שלנו?
4. כל כמה זמן נקבע מפגשים קבועים והיכן?
5. איזה שיתוף פעולה שיווקי ניתן לקיים?

לקראת הפגישה, אנו מחדשים ומרעננים את רשימת הקליניקות הקהילתיות בארץ. אנו כנסו ללינק הזה, והוסיפו את פרטיכם. זהו מסמך משותף שפתוח לכולם ונשמר אוטומטית. הקריטריונים להיכנס לרשימה נקבעו באחד ממפגשי ההמשך שהתקיימו בשנה החולפת, והם שניים:
א. הקליניקה פתוחה לפחות פעמיים בשבוע.
ב. טווח המחירים נע בין 50 ל- 90 ₪.

למי מכם שבא, קחו כמה דקות לחשוב על השאלות הנ"ל, כדי להגיע מוכנים יותר.

תודה, וגם תודה גדולה לצוות הקונגרס, שנותן חסות לעניין ומבין את החשיבות.
נתראה שם!

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts