לימודים מתקדמים במרכז אלה – טיפול בילדים

בשנים האחרונות, מרכזים רבים מאפשרים לימודים והתמחויות בכל התחומים. דבר מבורך ומקדם מאוד את המקצועיות של המטפלים ברפואה הסינית.
מרכז אלה ללימודים מתקדמים הוא היחיד בארץ אשר כל הלימודים שבו מבוססים על רפואה סינית עתיקה. בכל התמחות המטפל מקבל את ההכשרה הבסיסית לעסוק בטיפול על פי היסודות הקלאסיים של הרפואה הסינית ובייחוד על פי  10 הגזעים השמימיים ו-12 הענפים הארציים.

הדגש בכל לימודי מרכז אלה הוא ביסודות התיאורטיים החשובים, אך חשוב לא פחות – הוא היישום הפרקטי. אנו שמים דגש על צפיות קליניות בהיקף רחב אצל טובי המטפלים בארץ, הצמדת התלמידים לקליניקות המורים והכשרה קלינית. הליווי בקורסים הללו נמשך לאורך כל השנה וגם לאחריה באמצעות מפגשי בוגרים. כל תלמיד זוכה להתייחסות אישית ולתמיכה בלמידה ובפרקטיקה, הן דרך אימיילים, טלפון וכמובן באופן ישיר במרפאה.

התמחות ברפואה סינית לתינוקות, לילדים ולמתבגרים
התמחות זו נולדה מתוך הכרת הצורך של המטפלים להעמיק בהבנת הגישה הטיפולית לילד ולמשפחתו וכמובן, מתוך אהבה גדולה למטופלנו הקטנים.
התמחות שנתית זו מאפשרת לשכלל את היכולת לדייק באבחנת הדופק, בהבנת התהליכים הפתו-פיזיולוגים בגילאים השונים, בבניית העיקרון הטיפולי ובבחירת נקודות הדיקור ויתרה מכך מדגישה את העבודה בקליניקה, מטכניקות שונות להשגת שיתוף הפעולה של הילד והוריו ועד לכלים טיפוליים שונים המחזקים, ולעתים גם מחליפים, את הטיפול בדיקור.

במהלך השנה יילמדו נושאים שונים לעומק וביניהם – מחלות חום, בעיות עיכול, נשימה ועור, השתנת לילה, היפר-אקטיביות (ADD/ADHD), בעיות התפתחות, חיסונים והנקה ועוד. כמו כן, יינתנו הרצאות אורח מאת מרצים מומחים בתחום רפואת ילדים.

ההתמחות הינה בת 28 מפגשים בני 5 שעות אקדמיות – 140 שעות אקדמיות סה"כ, לא כולל צפיות קליניות, קליניקות מורים ומפגשי המשך.
בנוסף: מטפלים ללא רקע בגישת הגזעים והענפים יקבלו הכשרה בסיסית טרם תחילת ההתמחות.
ההתמחות תתחיל ב – 11.01.2012 , ימי ד', 9:00-13:00
ההתמחות מועברת על ידי אפרת אברמסון וארם צייג.

אפרת אברמסון – מטפלת בילדים מ-1995. בוגרת המחזור הראשון של הקורס מאת ג'וליאן סקוט – רפואה סינית לילדים. מלמדת רפואה סינית מעל עשור. ממייסדי מרכז אלה ותוכנית ללימודי רפואה סינית עתיקה בפקולטה לחקלאות מטעם האוניברסיטה העברית.
ארם צייג Dip. Ac. – מטפל מעל 13 שנים בילדים, ב-10 שנים האחרונות לימד קורס מבוא לרפואה סינית לילדים במרבית בתי הספר בארץ. יושב ראש העמותה לקידום רפואה סינית עתיקה.

"אפרת היא המבוגר האחראי, אני הילד שמרשה לעצמו להתרכז בפרקטיקה – במה עובד ומה לא, באיך לקצר תהליכים, בהתלבטויות ותרגילים מעולם המעשה. אפרת ואני משלימים אחד את השני. כבר הרבה שנים אנו מייצגים תפיסות שונות ונהנים להפוך את השוני להרמוני."    ארם
" המפגש עם ילדים בקליניקה מביא אליה אור, חיים ושמחה, פשטות ויופי. אני מאמינה שילדים יכולים לגדול להיות מבוגרים בריאים, עצמאיים, ומאושרים. כל זאת מתאפשר בעזרתנו ההורים והמטפלים, כשאנו מאפשרים להם להתמודד עם מחלות וקשיים על פי דרכם ותומכים בהם בשעת הצורך במידה הראויה עם כמה שפחות התערבות אגרסיבית תרופתית או רגשית, מכל סוג שהוא."  אפרת

תעודה: לבוגרי הקורס תוענק תעודת התמחות בטיפול בילדים של מרכז אלה לרפואה סינית עתיקה.
לבירור הפרטים ולהרשמה לחץ כאן. http://www.ellacenter.co.il/content.php?id=100

הבוגרים שלנו מספרים…
"הצטרפתי לקורס כשבאמתחתי ניסיון קליני של מספר שנים בטיפול בתינוקות וילדים, במטרה לחדד את מיומנות האבחון והטיפול ולשכלל את הגישה שלי לילדים בקליניקה. הידע, השיתוף והניסיון הקליני של אפרת וארם תרמו לי משמעותית, מעבר למה שציפיתי.
הקורס העניק לי הזדמנות להבשלה מקצועית ונפשית בתחום הטיפול בילדים. אני ממליץ על הקורס במיוחד למטפלים מנוסים שרוצים להתמחות בתחום של ילדים"
אסף פאיט Dip.Ac.CH
מטפל ברפואה סינית עתיקה לילדים ומבוגרים, מומחה לתזונת תינוקות וילדים. מורה ומטפל בתזונה סינית מקרוביוטית, מרכז הקורס "מזון לריפוי" – קורס תזונה ייחודי ומעמיק לקהל הרחב בשיטת TEF.
————————————————————————————————————————–
"קורס הילדים במרכז אלה היה מקיף, מעמיק ומאוד מקצועי. הקורס נתן לי ביטחון לטפל בילדים והרחיב את ידיעותיי בכל הקשור לרפואה סינית. אפרת וארם עובדים מאוד יפה יחד, עם ניסיון של שנים רבות בטיפול בילדים, הם מעניקים אוזן קשבת להתייעצויות מקצועיות גם אחרי הקורס.
מרכז אלה הוא פלטפורמה נעימה ונוחה כבסיס לקורס הילדים."
חן שגיא Dip.Ac.
מטפל ברפואה סינית עתיקה לילדים ומבוגרים
————————————————————————————————————————–
"בעקבות הקורס במרכז אלה התחלתי לטפל הרבה יותר. הקורס נתן לי ביטחון במקצוע וגרם לי לאהוב אותו יותר. התכנים מעניינים ומגוונים והמרצים מצוינים. קורס מאד עשיר ומגוון ומאד ממוקד לילדים. הרגשתי נוח לשאול שאלות ולהתייעץ.  תודה"
רעות רייז Dip.Ac
מטפלת ברפואה סינית מסורתית לילדים ולמבוגרים

Total
0
Shares
1 comment
  1. קורס מעולה! מומלץ בחום! נותן המון ביטחון לטיפול בילדים. אפרת וארם צוות מנצח! יוצאים מהקורס עם ארגז כלים עשיר והמון ידע… בהצלחה ותהנו!
    לירון

כתיבת תגובה
Related Posts