ביום ראשון מקבלים תשובות!

אני שמחה לבשר שביום ראשון, ה- 22.5.11, יתקיים אירוח בפורום רפואה סינית שלנו עם עדי פרום, יו"ר האגודה.
למה אני שמחה?
כי סוף סוף יש אפשרות לשאול מישהו קונקרטי את כל השאלות שמציקות בנושא האגודה- מה האגודה עושה, מה הם היעדים, מה הסיפור סביב מבחני ההסמכה, למה צריך להיות חברים באגודה… אתם יודעים, כל השאלות האלו שכולנו שמענו אינספור פעמים במהלך השנים, הדברים שדיברנו עליהם בפורומים שונים…
זהו. ב- 22.5.11 יש הזדמנות לקבל תשובות מנציג רשמי. לא סתם נציג- יושב הראש של האגודה מגיע.

נוחות האינטרנט
אינטרנט זה אחד הדברים הכי נוחים שקיימים.  אין סיכוי שאני מחדשת לכם עם ההצהרה הזו.
אבל אני רואה לנכון לציין זאת, כיוון ואני רוצה שתגיעו לאירוח הזה, שטכנית מתקיים אצלכם בבית. לא צריך להתלבש פורמלית, ולא צריך לצאת מהבית, לחפש חניה או להגיע ממקומות שונים למרכז. הכל אצלכם במחשב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקליק על העכבר לפורום- ולשאול.
הרבה פעמים אני נתקלת במצבים שלאנשים יש המון שאלות וטענות, אבל למפגשים עם אנשי הוועד הם לא מגיעים מסיבות שונות.
אז הנה- עכשיו זה מגיע אליכם.
כל שנותר לכם הוא לבוא ולשאול. ואני מעודדת אתכם לשאול את כל השאלות שיש לכם- הקשות, הנוקבות, המעודדות, המחזקות, התומכות, המעוצבנות- הכל הולך, רק בבקשה לשמור על שפה מכובדת ונימוס בסיסי על מנת שנוכל לקיים דיון פורה, שתוכלו לקבל תשובות כנות ואמיתיות מהנציג שמפנה זמן כדי לבוא ולדבר איתנו. הוא מבין את החשיבות של העניין.
גם אנחנו צריכים להבין את החשיבות.

אני כל הזמן מנדנדת לאנשי הוועדים השונים להיות חלק מעולם האינטרנט בצורה אקטיבית.
זו הדרך האידיאלית לדעתי לצור קשר עם קהל היעד שלך בצורה טובה וגדולה יותר, להגיע לאנשים שלא תמיד יכולים להגיע למקום שבו אני נמצאת.
אז עכשיו אני גם מפנה אליכם את הנדנוד הזה:
בואו לפורום, לאירוח עם עדי פרום, ותשאלו את השאלות שלכם. כל מה שקשור לאגודה, לפעילותה ולרפואה סינית בארץ- זה המקום להעלות את הדברים.
לא יכול להיות שזה לא מעניין אתכם, לא יכול להיות שלא אכפת לכם מעתידכם המקצועי. בין אם אתם חלק מהאגודה בנקודה זו בחייכם ובין אם לא, הם הגוף שכיום עומד מול גופים אחרים כמייצג הקהילה. הוא שנכון לעכשיו קובע את הדברים שישפיעו גם עליכם בעתיד, ולכן חשוב מאוד שתבינו מה קורה פה, מה נכון ומה רק בגדר שמועה לא מבוססת.

ועוד משהו קטן
אחת המטרות של סינית היא לעזור לבוגרים בדרכם.
עידוד שיקום האגודה, מתוך מחשבה גם לטווח הארוך- שאגודה חזקה תוכל לייצג את בוגריה בכבוד וגם לעזור להם בדרכם המקצועית (ולו רק בהתחלה)- אלו הם דברים שחשוב לנו לתרום להצלחתם.
ולכן יזמנו את האירוח ומאפשרים את המקום לדו-שיח, קשה ככל שיהיה- אך הוא חייב להתקיים.לא יתכן המשך של נתק מוחלט בין האגודה לבין הקהילה אותה היא אמורה לייצג.
אנחנו  מקווים שזה צעד ראשון מיני רבים לתיקון העניין, אבל הוא לא יכול להיעשות באופן חד צדדי בלבד, זה חייב להתקיים בין שני צדדים.
ולכן גם אתם צריכים להיות שם.

אז יום ראשון, 22.5.11, 20:30, פורום רפואה סינית.
בואו!

Total
0
Shares
1 comment
כתיבת תגובה
Related Posts