סיכום שנת 2010

אני אוהבת את רשומות סיכומי השנה.
זו הסיבה המושלמת לעצור רגע, להתבונן על כל מה שנעשה עד כה, לבחון מטרות ויעדים שהוצבו לפני כשנה וזו האפשרות לבדוק עד כמה התקדמנו ב- 12 החודשים האחרונים.
שנת מתכת עמוסה במתכת היא שנת 2010. לסינית, שנולדה ב- 2005, יש הרבה מתכת ע"פ הסטמס- אבל לא רק. ובאמת, המתכת הורגשה היטב השנה.
יחד עם זאת, הייתה צמיחה, גדילה, היו שינויים וגם 5 כתבות פופלאריות ביותר שאני לא מצליחה לראות קו אחד שמקשר ביניהן.

סיכום של עשייה
במרץ 2010 השקנו את סינית המעוצבת והמשופרת. מעתה מדובר על אתר עם לוגו, עם סלוגן, עם אינטגרציה גדולה עם פייסבוק ועמוד של האתר שיש בו כ- 1,400 חברים, עם ערוצים מגוונים ועם חידושים חשובים- טורים ופורום.
הטורים נותנים דגש על תחומים שהם חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית- תזונה, שיאצו, רפואה סינית קהילתית, קליגרפיה וגם הטור שלי (הוא לא חלק בלתי נפרד מרפואה סינית, אני מודה, אבל כל האחרים כן). תודה לתמי ברקאי, רואי גרין פ"ח, מרב אלטמן אדלר וליטל אשכנזי על תרומתם במהלך השנה. כן ירבו!

הפורום של סינית, שנעשה בשיתוף עם פורטל תפוז נולד מבקשות שלכם הגולשים.
רבים מכם ביקשו, ציינו וחזרו ואמרו שיש מקום לפורום. ביקשתם- קיבלתם. הפורום הוא המקום שלכם:
זה המקום ליצור דיונים עם קולגות, זה המקום לענות לשאלות של הקהל הרחב שמתעניין בתחום, זה גם בדיוק המקום עבורכם לשווק עצמכם בצורה קצת יותר אלגנטית- לענות על שאלות, לעזור לאנשים למצוא את שהם מחפשים…
עד כה נערכו אירוחים בפורום, חלקם לקהל הרחב וחלקם לקהילה המקצועית, וגם הייתה לנו תחרות אחת, שבה הענקנו פרס שווה במיוחד- קורס קליגרפיה, מתנת מרכז אלה.
אני רוצה להגיד כאן תודה לרן לואל על ניהול הפורום במסירות ובכיף.

מה עוד היה לנו השנה?
במהלך השנה המשכנו עם ההנחות לגולשים ותחרויות, וגם ההרשמה לאתר של היינר פרוהאוף חזרה בגדול.
קיבלנו דיווח און-ליין מאסף מור, שהשתתף בקונגרס ברוטנבורג, ומסתבר שמשם הגיעה הבשורה לחזרתו של קונגרס ה- ICCM, שזה משמח, מסקרן ונפלא.
באוקטובר סינית זכתה במקום שני בתחרות של אמא עובדת מהבית, וממש החודש העלנו את התערוכה הראשונה באתר- רוח אוחזת במכחול, ציורים של אורי אלישר המוכשר עד מאוד.

כמובן שהיה לנו הרבה תוכן. המון תוכן.
כל כך הרבה, שכמעט ולא עמדתי בקצב, שכן העשייה היא רבה, ולא רק סביב התוכן.
אז יש את תמי ברקאי, שעוזרת בהגהה, בעריכה, בהעלאת תכנים ובעמידה בלוח זמנים- ועושה את הכל בצורה נפלאה ונהדרת, ואני שמחה עד מאוד שתמי היא חלק מסינית.
זה כמובן מוביל ישירות לחמש הכתבות הפופלאריות לשנת 2010.

5 הכתבות הפופלאריות לשנת 2010
1. וסטיבוליטיס- אורית זילברמן: איזה נושא חשוב! מהבעיות השכיחות האלה, שלאף אחד אין מושג עליהן, מכירים? אורית באה ועושה סדר.

2. מי אתה מאסטר טונג?- שחר פרידמן: מאסטר טונג זכה להרבה תשומת לב השנה. מה שהתחיל עם הכתבה של שחר המשיך גם עם כל מיני סדנאות שמלמדות את השיטה של אותו מאסטר. מעניין אם הקו הזה ימשיך גם ב- 2011.

3. בעקבות הארנב הלבן- שחף ואליס: דופק, דופק, דופק. אחד הכלים הכי בסיסים וחשובים שעומדים לרשותנו, וכמה רב הנסתר על הגלוי. גם בנושא זה החלו לצוץ כל מיני סדנאות בשנה החולפת.

4. ערוצו של הנחל- אייל שפרינגר: אייל הוא מהכותבים האלו, שכל פעם שעולה כתבה שלו מסתמנת נהירה באתר. עוד אבחנה חשובה שבקושי מלמדים אותה, למרות היותה אחד הדברים הראשונים שמלמדים אותנו על האדם שעומד מולנו. אולי זה המקום להזכיר לאייל שאנחנו עדיין ממתינים לחלק השלישי של הקונג'י?…

5. אורית- מיכאל ליטבק: במקום הראשון והחמישי בעיות גינקולוגיות. רב הנסתר על הגלוי, כבר אמרנו? מיכאל הוא אחד מיקירי האתר, ואנחנו מקווים ששנת 2011 תברך אותנו בעוד מכתביו ונסיונו.

סיכום
גדילה, צמיחה והתרחבות.
איך הסיכום שלכם?

אנו מאחלים לכולנו שנה אזרחית טובה ומצוינת!

Total
0
Shares
6 comments
  1. איזה כיף לסכם שנה ולראות כמה דברים קרו ונעשו, מזל שיש נקודת ציון שכאלה שמזכירות לעצור ולהתבונן.
    תודה על הפרגון, כיף להיות חלק מסינית ההולכת ומתרחבת ומעמיקה.

  2. כיף לקרוא ולגלות שבאמת קרו השנה המון דברים. כל הצעדים הקטנים של היום-יום הפכו עם הזמן לדרך ארוכה ומספקת…
    גם אני רוצה להודות לך על הפרגוןועל העבודה החשובה שאת עושה בלייצר בית לקהילה שלמה של מטפלים ברפואה סינית.

    שתהיה שנה חדשה של עשייה וצמיחה.

  3. יעל יקרה ואנשי סינית! איזו עשייה מבורכת! יעל – את השראה לכולנו. לעוד שנים רבות(פה אני מרימה כוס לחיים לשנה החדשה ולשנה שהייתה).

כתיבת תגובה
Related Posts