העולם המופלא של היינר פרוהאוף

ההיכרות הראשונית שלי עם פרופ' היינר פרוהאוף הייתה דרך אי-מיילים, עת ראיינתי אותו לקראת בואו לישראל במסגרת קונגרס ה- ICCM.
הרושם הראשוני שלי היה שחשוב לשמוע את האיש הזה.

ההרצאה הראשונה שלו הייתה מעניינת, ואך נאמר לי על ידי יאיר מימון שלמרות שבסטנדרטים רגילים זו הייתה הרצאה טובה, ב"סטנדרט היינר", מדובר על הרצאה חלשה.
"חכי למחר" הוא הבטיח לי.
ההבטחה קוימה במלואה. הסדנאות שהעביר היינר פרוהאוף בארץ היו מרתקות ועשירות, ופתחו בפניי דלת לעולם קסום ומופלא. עולם בו הרפואה והפילוסופיה הסיניות מתחברות בדרך חדשה, ואת מקומם של שינון רשימות, סינדרומים ושאלות עם תשובות לא ברורות, תפסו לימודי עומק על פי "חתכי רוחב", ציטוטים בסינית ותשובות שלמות ומלאות.
דוגמא ללימוד על פי חתך רוחב – הסקירה של פרופ' פרוהאוף את השעון הביולוגי בסדרת הרצאות מרתקת – למשל הבנת האביב, האיבר המקושר לאביב, ההקסגרמה, הנקודות, החיה, ההקשרים לתרבות הסינית ועוד.

מי שקרא קצת על ההיסטוריה של פרופ' פרוהאוף, מבין מיד שיש פה עסק עם אדם שמביא את הלימוד של הרפואה הסינית לרמה גבוהה ומעמיקה.
השילוב של השליטה בשפה הסינית, עם הידע המרשים ביותר בפילוסופיה והתרגום שלה לרפואה פרקטית- השילוב הינו מהפנט.
הוסיפו לכך היכרות מעמיקה של פרופ' פרוהאוף עם תרבויות שונות והיכולת לשלב בין הדברים בצורה ברורה – ואתם מקבלים את אחד המורים המצוינים והמשמעותיים שיהיו לכם להבנת רפואה סינית ופילוסופיה סינית.

שתי הסדנאות שנכחתי בהן השאירו בי טעם של עוד.
למזלי (למזלנו), פרופ' פרוהאוף מעלה את ממצאיו ועבודותיו באתר שלו, באמצעות קטעי וידאו וכתבות.
תמורת תשלום מיוחד לגולשי אתר סינית, פרופ' פרוהאוף יכול לבקר אתכם מבעד מסך מחשב ולספר לכם על רפואה סינית מבעד השעון הביולוגי, תוכלו להוריד כתבות בנושא דאואיזם, אלכימיה ועוד.
מדובר על ידע יקר ומעורר השראה, ואין לי ספק שתצאו אך נשכרים.

למידע בנושא המנוי הקבוצתי לאתר במחיר מיוחד לגולשי אתר סינית לחצו כאן.

לצפיה בדוגמאות מן האתר לחצו כאן.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts