הבחירות לוועד- לבוא ולבחור!

בתאריך 28.4.10, יתקיים כנס האגודה במרכז רוזין בת"א.
במהלך ההפסקות, בין המושבים המעניינים השונים, יתבקשו חברי האגודה להצביע ולבחור מבין 10 מועמדים את הוועד החדש של האגודה.
בחודשים האחרונים דיברנו בסינית רבות על השינוי הגדול והמהותי שעובר על האגודה. השינוי התחיל עם פרישתה של ענת מנדלר שפר מן האגודה ופרישה כוללת של חברי הוועד, המשיך עם אסיפת מליאה מיוחדת ועכשיו מגיע לשיאו, עם הבחירות שיתקיימו עוד שבוע.

בכנס הקרוב, נתבקש כאמור לבחור את הוועד החדש שלנו.
אני לא יודעת כמה מכם מתכוונים להגיע לכנס, אבל אני רוצה מאוד לחשוב, שגם אם יש כאלו שלא יגיעו לכנס, הם כן יגיעו כדי לבחור את הוועד החדש.
וועד חדש אומר שינוי גדול מאוד.
קראתי קצת על כל מועמד, חלקם אני מכירה יותר וחלקם פחות, אבל כולם נראים לי אנשים רצינים, אנשים שמעוניינים לתרום לקהילה אליה הם שייכים, ובסופו של יום, המטרות של כל אחד מהם מתחברים לחזון אחד גדול וחשוב שמשותף לכולנו- קידום תחום הרפואה הסינית עבור הקהילה המקצועית ועבור הציבור הרחב.

אתם כבר יודעים, אני לא מבינה איך אפשר להיות בתחום הרפואה הסינית ולא להיות חלק מאגודה/גוף שמייצג את התחום בארץ.
אם יש את אלו שלא מסכימים ולא אוהבים את דרך הפעילות הנוכחית- הם מוזמנים להיות חלק מהשינוי, והשינוי הזה מתחיל בבחירות הקרובות, ולכן דווקא אלו צריכים להגיע ולבחור. אומנם וועד נבחר אחת לשנתיים, אבל אפשר לעזור ולתרום מבלי להיות חלק מהוועד. ביקורת זה דבר חשוב, אבל זה לא יכול להיות רק ביקורת, זה צריך להיות משולב.
אנחנו חייבים להיות חלק מהשינוי הזה, כדי לדעת מה קורה איתנו- כל אחד באופן פרטי וכולנו כקהילה מקצועית בתחום הרפואה הסינית.
יש כמה דרכים שאפשר ללכת בהן, צריך לבחור אחת ולהתקדם בה. באיזו נבחר?

לכל אלו שעדיין שואלים את השאלה השטחית "מה האגודה נותנת לי":
אני יכולה לענות את התשובה השטחית "מה אתם נתתם לאגודה". אבל לא נגיע לשום מקום.
אז במקום אגיד לכם, שלוקח זמן להתגבש ולהיות אגודה עם הרבה חברים, עם משאבים כלכליים, אגודה שמהווה כוח ונציגה של הקהילה. ולכן, עבור תחום צעיר בארץ, שאינו נתון רק לחסדיה של הקהילה המקצועית, החשיבות של אגודה עם מספר חברים גדול הוא יותר קריטי ממה שנדמה לנו.
ומספר החברים הגדול הוא שיאפשר לשמור על זכויות של העובדים בקופות החולים, לשמור על זכויות של אסיסטנטים במכללות, לקבל הטבות בבתי טבע וכל מיני שכאלה- ובסופו של דבר, גם לקבל את הגושפנקא של משרד הבריאות.
יש דברים שדורשים תיקונים מיידים בעיניי באגודה, ויש דברים שצריך לעשות, לשפר ולשנות.
אבל גם הקהילה אינה נקיית כפיים, וגם עליה להיות חלק יותר פעיל בשינוי.
וזה מתחיל בבחירות.

28.4.10. כנס האגודה. בחירות. תגיעו.

* תמונה: Paul de Bruin

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts