פילוסופיה פרקטית

לוח השנה הכפרי של בני שהם

רבות דובר בבתי הספר ובאסכולות השונות על כך, שכדאי להפיק יומן ובו ניתן יהיה לראות את כל מה שהמטפל צריך בקליניקה שלו- שנה, תאריך, יום וההשפעות הסיניות.
מכל הדיבורים, לפתע מישהו החליט ליטול יוזמה.
בני שהם מוציא לאור מזה 3 שנים יומן בעריכתו, בו הוא עורך שילוב בין לוח השנה הלועזי, העברי והסיני.
מדובר ביומן לכל דבר, שהעורך שזר בו את כל המידע שיש לקחת בחשבון, בעיקר העוסקים ב- Stems & Branches- שילובי הגזע- ענף הרלבנטים לאותו יום, חודש ותקופה בשנה.
בכל יום למשל, תוכלו למצוא את הגזע והענף של אותו יום, יום בחודש הסיני ובמספר וזאת לצד התאריך העברי והלועזי. בנוסף, בכל יום, לצד השעות, תגלו את השעון הביולוגי, שיוכל לכוון אתכם לגבי המרידיאן הדומיננטי בכל שלב ביום.

היומן בעיקר עונה לצרכים של מטפלי ה- Stems & Branches, ויכול להוות כלי עזר יעיל בקליניקה.
ההשפעות השונות של גזע וענף מסוימים ושל אנרגיה עמוקה זו או אחרת ברורים והעובדה שזה מופיע מול העיניים בצורה כל כך ברורה רק עוזרת להבנת ההשפעות של אותו יום על המטופל.
מטפלי ה- TCM מאידך אינם בקיאים בד"כ באנרגיות עמוקות או בכל הקשור לגזעים וענפים, ועל כן הדברים הללו אינם רלבנטים עבורם ביומן.
לעומת זאת, השעון הביולוגי רלבנטי בהחלט, והדבר יכול להיות להם לעזר בבואם לטפל באנשים.

היומן הוא רעיון טוב, ולמרות שהוא נעשה בתקציב דל, עדיין ניתן להפיק ממנו את המקסימום- שוב, במידה והינכם מעורים בכל הקשור לגזעים, ענפים ואנרגיות עמוקות.
אין ספק שהוא מעורר סקרנות בקרב המטפלים והבוגרים שלא למדו Stems & Branches, ובאמצעות קורס בנושא, יוכלו גם הם להפיק תועלת מהיומן שיצא בשנה הבאה.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts