מבנה אנרגטי של האדם

למה לא מדברים על הלבלב

אנו גאים להציג את עבודת הגמר של בני שהם, אותה כתב במסגרת לימודיו.
בעבודה זו בחר בני להתעכב על אחת מהתעלומות ברפואה הסינית, או במילותיו הוא:
"עבודה זו קמה ונהייתה מתוך תנועה אחרי הסקרנות האישית. כמו להבדיל משה במעמד הסנה שראה דבר מוזר והתקרב לראות יותר טוב, כך גם אני בחרתי לעבודה זו את הנושאים מלימודי הרפואה הסינית שסיקרנו אותי הכי הרבה. בשנות לימודי קיבלתי מידע רב על מגוון גדול של נושאים ברפואה סינית וברפואה בכלל. הדברים שסיקרנו אותי ביותר הם כמובן הדברים שלא סיפרו לי. כאשר אמרו לי מורי "חכה ותלמד את זה במועד מאוחר יותר" תמיד מצאתי סבלנות להמתין, אך כאשר נאמר לי "על זה פשוט אין שום חומר לימודי" החלטתי שזה מספיק מעניין כדי לחקור בעצמי. כך הגעתי ללבלב.
עבודה זו מעצם בחירת הנושא מורכבת משילוב של מידע שנאסף ממגוון מקורות ושל קטעי המצאה ודמיון פורה שסייעו לי להדביק יחד את המידע שמצאתי.
כאמון על התיאוריות של הרפואה הסינית כתבתי עבודה זו בצורה שתאפשר מצד אחד דיון פילוסופי ברמה הגבוהה ביותר ומצד שני דאגתי להביא גם את הצד הפרקטי הקשור במחלות והטיפול בהן.
אני מקווה כי הקוראים בעבודה יוכלו ללמוד ממנה משהו שלא ידעו לפני כן, ועוד יותר מקווה כי עבודה זו תוכל לשמש מטפלים אחרים לטיפול במחלות של המטופלים שלהם".

בשל גודל העבודה אתם מקבלים פה את העבודה בפורמט zip, מומלץ להוריד, להדפיס ולקרוא בתשומת לב מירבית. להורדת העבודה לחצו כאן.

תודות לבני שהם שבחר לחלוק את ממצאיו איתנו ואיתכם.

המחבר:
בני שהם
מטפל ברפואה סינית
benny.shoham@gmail.com

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts