פאנל בנושא שיווק למטפלים

מדברים שיווק, חושבים שיווק.

העובדה בשטח היא, שנושא השיווק למטפלים הוא עניין שלא מקבל מספיק זמן אויר.
במכללות לא מדברים עליו (בשנתיים האחרונות התחילו קצת להתייחס אליו), בתום 4 שנים זה נושא שאנחנו לא יודעים מה לעשות איתו, יש המתייחסים למילה "שיווק" כאל מילה גסה,
ויש את אלו שחושבים שרפואה סינית ושיווק ממש- אבל ממש- לא הולכים יחד.

קליניקה היא עסק
הבעיה מתחילה שלב אחד לפני עניין השיווק- אנחנו לא באמת מבינים בצורה מלאה את המשמעות של "הקמת קליניקה".
ברור לכולנו שאנחנו רוצים קליניקה משגשגת, שמביאה לנו הכנסה מכובדת. ברור לכולנו שצריך מרפאה מסודרת, שצריך טלפון, יומן טיפולים מסודר…
אבל המשוואה שאומרת "קליניקה=עסק עצמאי"- איכשהו, המשוואה הזו נעלמת מאיתנו.
ולכן, כאשר עולים מדרגה, ומדברים על שיווק ופרסום- הטיניטוס באוזניים מצלצל בקול רם, והשמיעה הסלקטיבית משתלטת על השיחה.

בעיה נוספת היא ניתוק. הרבה מאוד מטפלים חיים בבועה שלהם עצמם. דיברנו על זה בסינית. אבל זה לא רק ניתוק מקהילה מקצועית, אלא גם סוג של הלך רוח שאומר, שרפואה סינית אינה קשורה לעולם שבחוץ.
זו בעיה כאשר אנחנו מתחילים להתעלם מהעולם בו אנחנו חיים. לא רק שזה לא נכון כאשר אנחנו אנשים שמטפלים באנשים, זה גם מנוגד לפילוסופיה הסינית.

רוחות של שינוי-1
סינית מדברת על עניין "קליניקה היא עסק" מיום הקמתה, לפני 7 חצי שנים. מדי פעם אנחנו שבים לנושא, ומנסים להקל על הסיפור, בעיקר מתוך מחשבה שזה באמת לא נורא, ובאמת נושא שראוי להתייחס אליו ברצינות גדולה מאוד.
נכון, זו עוד עבודה, ונכון, יש עוד המון דברים לעשות. אבל כל מי שמקים עסק עצמאי צריך לקחת את זה בחשבון ולהקדיש לזה זמן.
אחרת- איך ידעו עלינו? איך יגיעו אלינו מטופלים? ולא, התכווננות עם ה- Qi שלנו ממש אינה מספיקה כדי לנהל קליניקה מכובדת, מקצועית ומכניסה.
אנחנו חיים בעידן בו השיווק לא מחייב הוצאות עתק על שלטי חוצות, ודפי זהב הם כבר לא האופציה היחידה. האינטרנט טומן בחובו אפשרויות רבות עבורנו. כל מה שאנחנו צריכים הם רעיונות וכיוונים לניצול נכון של המדיה, שתעבוד עבורנו. וזה עובד.

אנשים שונים ניסו להיכנס לנישה הזו של "ללמד את אנשי הרפואה המשלימה איך מנהלים עסק", אבל אף ניסיון לא ממש נשא פירות.
עד שהגיעו בנות "לטפל בעסק".
לא עוד קורס חד פעמי, ללא המשכיות וללא ליווי צמוד בדרך כזו או אחרת. לא עוד אנשים שבאים והולכים ולא שומעים מהם יותר.
"ב"לטפל בעסק" יש 3 אמהות, עם כל אחת אפשר ליצור קשר בשלל דרכים, וכל אחת מעבירה את החלק שבו היא טובה. יחד הן בונות תוכניות שעוזרות לאנשים כמונו, מטפלים ברפואה סינית, לשווק את הקליניקה שלהם, כלומר- לשווק ולקדם את העסק העצמאי שלהם.

רוחות של שינוי- 2
האגודה החליטה לתרום את חלקה, וכך נולד לו מפגש בשיר"מ, אסף הרופא, בו ניפגש כולנו- אנשי שיר"מ, פולינה שטרן- שלמה וכותבת שורות אלו, ונדבר על הדרכים לשיווק של מטפלים בצורה יעילה וטובה, שתעניק לכם תשובות לשאלות שתמיד רציתם לשאול ולא ידעתם את מי.
הפאנל יתקיים כחלק ממפש אחר צהרים בשיר"מ אסף הרופא, שכולו מוקדש לשיווק מטפלים.
הכניסה הינה ללא תשלום, והמפגש מוצע כשירות למטפלים. לכל הפרטים לחצו על הקישור: שיווק למטפלים.
בואו. מדובר בעתיד שלכם.

Total
0
Shares
2 comments
  1. בס"ד

    לטובת הצפוניים שבננו שלא יכלו להגיע למפגש יהיה נחמד אם מישהו שהיה במפגש יעלה את הדברים על הכתב.

כתיבת תגובה
Related Posts