דיקור ראש YNSA, מה מיוחד בשיטה?

שיטת דיקור הקרקפת YNSA פותחה על ידי רופא יפני בשם טושיקטסו ימאמוטו לפני כארבעים שנה, והיא אחת משיטות הדיקור היעילות ביותר המיושמות כיום בעולם. ייחודה של השיטה הוא במשוב המיידי לדיקור ובאפקט הדרמטי שלה על כאבים מסוגים שונים, הפרעות תנועה ובעיות נוירולוגיות שונות.

ד”ר ימאמוטו, שהתמחה כרופא מרדים וכרופא נשים, למד אקופונקטורה בשנות ה-70 ואף שילב דיקור כרופא מרדים בניתוחים שונים ולידות. מתוך עבודתו עם דיקור וניסיונו עם מטופלים רבים, גילה נקודות חדשות ואפקטיביות שמהן צמחה שיטה שלמה שלימים נקראה YNSA – Yamamoto New Scalp Acupuncture. כיום ד‘ר ימאמוטו בן השמונים פלוס עדיין מטפל בעשרות מטופלים מדי יום בבית חולים שיקומי אשר בבעלותו ביפן ומרצה בפני רופאים ומטפלים בכל העולם.

הטיפול ב-YNSA מתאפיין בתוצאות מיידיות אשר מורגשות כבר עם החדרת המחטים. בתמונות הבאות ניתן לראות דוגמא לטיפול בשיטה לכתף קפואה. המטופלת סבלה מספר חודשים מכתף קפואה והגיעה לטיפול כשתנועת הכתף מוגבלת והיא סובלת מכאבים.

תמונה 1
לפני דיקור – הגבלת תנועה
בכתף ימין
תמונה 2
לאחר דיקור כשל חצי שעה
הטבה משמעותית בתנועת הכתף

טיפול זה כלל דיקור בארבע נקודות בלבד על גבי הראש וכפי שניתן לראות התגובה הייתה מיידית ומשמעותית.

בתמונות הבאות מודגמת השפעת הדיקור על נפגע שבץ מוחי אשר סובל מהמיפלגיה בצידו השמאלי של גופו. עקבנו בעזרת מצלמה טרמגורפית על מהלך הטיפול ובמקביל לשיפור המיידי בתנועה תיעדנו שינוי משמעותי גם בטמ“פ הרגל הפגועה. הטיפול כלל דיקור בשלוש נקודות בראש בלבד.

תמונה 3
לפני דיקור  טמ‘פ המקסימלית
ברגל שמאל 32.2 מעלות
תמונה 4
לאחר 30 ד‘ עם המחטים
הטמ‘פ המקסימלית ברגל שמאל 34.7

המרכז לדיקור ראש מזמין אתכם ללמוד את השיטה. ההשתלמות בYNSA כוללת כשבעה מפגשים שבועיים בהם נלמד את אופן העבודה, מיקום ותפקידי הנקודות, אבחנות מגע ויישומן ודגשים קלינייים.

 מתגובות המשתתפים בהשתלמויות קודמות :

הארגון, הרצינות שלכם, החיבור שלכם לשיטה, רמת הדיוק יחד עם התמיכה וההסבר על הגישה הטיפולית, סדר העבודה, ההפרדה בין השיטה לבין רפואה סינית רגילה, השילוב בין שניכם בדרך ההוראה, התמיכה למקומות האישיים בטיפול של כל אחד מכם והזרימה ביניכם כמו עמידתכם במהלך השעור ללא סטיות כדי לשמור על  רצף כל אלה ועוד גרמו לי לשמוח שבחרתי בכם למנחים שלי בדררך לשיטה ואשמח אם יהיו השלמות בהמשך או גילוים חדשים.   תודה לכם אני מקווה שנעמוד בסטנדרטים שלכם ונתמקצע בשיטה כי היא מקסימה ויעילה.“
איציקוביץ צבי

”ההשתלמות היתה מעולה, השיטה מדהימה, והמרצים מקצוענים אמיתיים! אני מאושר שנטלתי חלק בהשתלמות“
אהרון לוצקי

מנחי ההשתלמות הם תלמידים ישירים של ד”ר יאמאמטו והתמחו בשיטה בביה”ח אשר בבעלותו ביפן, כמו כן בעלי ניסיון קליני רב עם השיטה בטיפול בנפגעי שבץ מוחי, הפרעות נוירולוגיות שונות וכאב.

ההשתלמות תיערך במרכז אלה בת“א החל מה 25.8.11 ועד ל 6.9.11.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

Total
0
Shares
כתיבת תגובה
Related Posts